Salam Rafi!
Kandungan email ini:
- Seminar PERCUMA "Perniagaan Internet dan Media Sosial- Pantas, Mudah dan Murah" - Tajaan Exec. Diploma. Internet & Social Media Marketing, Asia eUniversity
- Artikel pilihan: Pelanggan puas, keuntungan perniagaan juga puas!
Rafi, memang tidak dapat dinafikan lagi, perniagaan melalui Internet kini mendapat sambutan yang amat hebat. Dengan pengguna Internet di Malaysia melebih 18 juta orang, dan pengguna Internet dunia melebihi 1.8 bilion pengguna, menjadikan Internet dan media sosial sebagai pentas menjalankan perniagaan dengan pantas, mudah dan murah!

Saya telah menjalankan perniagaan Internet sejak tahun 2000 dan mencapai RM1,000,000 keuntungan dari Internet pada awal penglibatan saya dalam bidang perniagaan Internet. Sehingga kini telah mendidik dan membantu beribu usahawan Internet di Malaysia memulakan perniagaan yang berjaya.
Saya telah menjalankan perniagaan Internet sejak tahun 2000 dan mencapai RM1,000,000 keuntungan dari Internet pada awal penglibatan saya dalam bidang perniagaan Internet. Sehingga kini telah mendidik dan membantu beribu usahawan Internet di Malaysia memulakan perniagaan yang berjaya.
Rafi, sebagai pembaca setia email saya, pada hari Sabtu 12hb Mei, saya ingin menjemput anda, ke sesi"Perniagaan Internet dan Media Sosial- Pantas, Mudah dan Murah" di Vistana Hotel, Kuala Lumpur untuk menunjukkan kepada anda, beberapa teknik dan strategi perniagaan Internet dalam menjana pendapatan kepada beribu usahawan Internet Malaysia yang telah saya bantu.
Oleh kerana sesi seminar ini ditaja oleh Exec. Diploma in Internet & Social Media Marketing, Asia eUniversity, ianya adalah percuma khas untuk anda!
Namun, buat masa ini tempat adalah terhad kepada 200+ tempat dan hanya kurang dari 30 tempat tinggal sahaja. Sekiranya anda berminat untuk menyertai, sila kosongkan tarikh 12hb Mei di kalender anda dan lakukan pendaftaran hari ini untuk memastikan tempat anda!
Ikhlas,
-Irfan Khairi
Kuala Lumpur
Kuala Lumpur
"Pelanggan puas, untung kita pun puas!"
Oleh: Irfan Khairi
Oleh: Irfan Khairi
Promosi sebegini hanya boleh dicipta dengan melahirkan rasa puas hati daripada pelanggan. Pelanggan bergembiran dengan belian yang dilakukan, gembira dengan bantuan yang diberikan, dan merasakan mereka melakukan keputusan yang amat baik. Perasaan yang lahir dalam hati ini akan membuatkan mereka tergerak untuk kongsikan pengalaman dan keputusan belian mereka bersama rakan-rakan dan keluarga.
Sebagai usahawan, kita perlu ingat bahawa perniagaan bukan hanya untuk mengaut keuntungan semata. Tetapi, perniagaan juga adalah bertujuan untuk memberi kemudahan dan membantu mereka yang membeli.
Banyakkan senyuman ketika berniaga, di riwayatkan Rasulullah juga ketika berniaga amat murah dengan senyuman dan berlaku adil kepada semua pelanggan. Seraya mengakibatkan perniagaan baginda laris disambut pelanggan.
Istilah "customer is King" sering kali digunakan di buku-buku perniagaan barat. Lebih lagi, kita perlu melakukan tuntutan konsep persaudaran dengan Islam bersama pelanggan-pelanggan kita.
Dalam perniagaan, sekiranya pelanggan tidak puas, maka untung perniagaan kita juga tidak akan puas!
PS: Pelajari bagaimana anda boleh mendapat promosi perniagaan anda melalui Internet secara percuma bersama Irfan Khairi, Perniagaan Internet - Cepat, Mudah dan Murah pada 12hb Mei (SABTU INI) ini di Vistana Hotel, Kuala Lumpur! Klik di sini.
Irfan Khairi Sdn Bhd (IKSB), 16-2, Jalan PJU 7/16, Mutiara Damansara, 47800 PJ
| To unsubscribe or change subscriber options visit: http://www.aweber.com/z/r/?TOzMrOxMtMysLIxMjKwstEa0jCzMDOysrOw= |
No comments:
Post a Comment