SEARCH

Saturday, March 10, 2012

Shilajit gold herba himalaya yang digilai lelaki

  

Shilajit gold (kamasutra pil dari Himalaya)

Manfaat shilajit gold
Membantu meningkatkan stamina
Menggalakkan libido
Memekat dan melikat air mani
Menambah daya pancutan air mani
Meningkatkan kuasa untuk bertahan lebih lama
Menolak tenaga tambahan apabila diperlukan
Menjadikan badan yang kuat dan berkuasa
Menambahkan nafsu
Boleh membantu dalam mencapai klimaks berganda dalam aktiviti seksual kali pertama
Meningkatkan kuasa minda dan refleks anda
Meningkatkan sistem imun anda
Memastikan anda jauh daripada pelbagai penyakit
Berfaedah dalam kepada penyakit kencing manis
Melancarkan peredaran darah dalam badan anda
Membuat organ zakar yang kukuh dan besar
Membuat anda melakukan jimak pada bila-bila masa
 
 
Shilajit terkenal di seluruh dunia diperkaya dengan kuasa emas, kunyit, Ashwagandha, Musli dan lain-lain herba ayurveda exortic.
Shilajit dikenali sebagai belia mata air. Ia adalah herba yang digunakan sebagai agen anti-penuaan dan menggalakkan kesihatan seksual.
 
Menjadikan anda terasa muda dan menikmati tenaga semulajadi selama-lamanya. Remajakan diri badan anda dengan dunia herba yang paling berkuasa aktif dan baik kepada manusia serta bersifat alam semula jadi.
 
Tebal bahan melekit mengalir keluar dari pergunungan Himalaya yang berasal dari penguraian herba tulen, tidak disentuh dan tidak dicapai oleh manusia.
 
Menurut ayurveda, dunia shilajit, sistem yang paling kuno dan berkuasa,kajian perubatan telah ditunjukkan sebagai increaser kuasa fizikal, ejen anti-penuaan, berkesan dalam mengatasi penyakit kencing manis, increaser libido, penyembuhan awal luka, tonik otak, patah, imunisasi peninggirendahan iaitu meningkatkan kekuatan dalaman untuk melawan penyakit, kehilangan berat badan, tekanan darah, kekurangan mineral, menghilangkan kelesuan badan, sakit sendi dan artritis

Terkejut !!!!!!!!!!!
Ya, shilajit mempunyai begitu banyak manfaat dan banyak lagi faedah. Ia sekarang ini mencetus fenomena didunia.
Shilajit sehari membuat anda Himalaya.
Ini bukan sekadar kata-kata; shilajit adalah satu rangsangan yang kuat yang membantu anda dalam mencapai tenaga yang hilang atau kekuatan yang tidak diketahui dalam anda. Cari keajaiban yang hilang anda denagn shilajit gold.
 
Shiajit emas adalah satu formula herba yang hebat yang membuat anda mencapai kekuatan yang anda mimpikan, membuat pasangan anda klimaks dan mencapai kemuncak tidak terhingga. Meningkatkan libido, stamina dan pemanjangan prestasi. Diberi kuasa dengan kunyit dan ginseng India, emas shilajit akan membuat hidup anda sangat berpuas hati dan gembira.
Shilatjit digabung dengan Safed Musli - perangsang seksual yang sungguh kuat dan bertanggungjawab untuk membuat anda membangkitkan dan anda boleh berasa testosteron yang mengalir di kemaluan anda.

 

 

http://www.maribeli.com


Peti Surat 22,
Pejabat Pos Sg mati,
Muar,Johor

To unsubscribe or change subscriber options visit:
http://www.aweber.com/z/r/?HAwMDIwstCzsHExsrKxMtGa0jIyszGzsLEw=

No comments: